FinanceLab - Week 7 (businesscase presentatie prototype)

13 juni 2024 - Zwolle, Nederland

Donderdag 13 juni 2024

Collegeweek

In de laatste echte collegeweek stond de "mini-presentatie" van ons geoptimaliseerde prototype centraal. De laatste week, omdat volgende week de persoonlijke en individuele assessments in het kader van Personal Development centraal staan; een bezoek aan de Technische Unie voor het opnemen van een aantal mini-vlogs t.g.v. de eindpresentatie en het inleveren van onze business case, het prototype en de individuele reisverslagen.

Team Omega

Deze week verliep op Windesheim wat moeizaam: In een kort tijdsbestek hebben we "from scratch" een powerpointpresentatie in elkaar gezet en vervolgens als Team Omega voor docent Arthur en alle medestudenten gepresenteerd. De ontvangen feedback, zowel mondeling als geschreven op A4-papier hebben we verzameld om deze vervolgens in het lege A-gebouw na het avondeten te verwerken.

Reflectie

Zoals ik al vertelde, een moeizame en rommelige week, waardoor ik de controle verloor en alles niet meer zo goed bij kon houden. Uiteindelijk is alles met een sisser afgelopen en hebben we als team een prima presentatie gegeven.

Jouw reactie