FinanceLab - Week 8 (assessment PD + Technische Unie + Business Case/Prototype/Reisverslag)

20 juni 2024 - Zwolle, Nederland

Donderdag 20 juni 2024

D-day! Einde week 8 leveren we als projectteam Omega de volgende drie bewijsstukken op Brightspace in:

Business Case

Prototype

Reisverslag

Collegeweek

Deze week staat in het teken van de persoonlijke assessments als afsluiting van de doorlopende module "Personal Development" d.m.v. het doornemen van het eigen portfolio en de presentaties van alle gegeven workshops. Met deze reden geen echte collegeweek voor FinanceLab.

Team Omega

Ik ga deze week naar de Technische Unie in Zwolle om een aantal korte vlogs op te nemen, te gebruiken in de eindpresentatie van ons prototype.

Bij de Technische Unie (TU) ben ik zeer hartelijk welkom geheten door Jonathan en Dennis, beide filiaalcoördinatoren bij de TU. Na een korte kennismaking met een kopje koffie transformeerde ik naar Bob de ZZP'er om een drietal vlogs op te nemen.

Volgende week ben ik nl. afwezig tijdens de eindpresentaties en ik wil heel graag mijn steentje hieraan bijdragen. Als het niet live kan, dan per beeldmateriaal. Hiervoor kruip ik in de huid van Bob de ZZP'er om Team Omega te introduceren, de probleemstelling van Hemmink nader toe te lichten en ons prototype in te geleiden. Daarna is het aan de rest van Team Omega om de eindpresentatie af te maken en de afronding van FinanceLab tot een succes te maken.

Reflectie

Persoonlijk baal ik van het feit dat ik er volgende week niet bij ben: Afwezig bij de eindpresentatie, maar ook afwezig bij de afsluitende borrel. Hét moment om het FinanceLab met een goed resultaat af te sluiten, maar ook hét moment om het eerste studiejaar met een "proost!" af te ronden. Tegelijkertijd weet ik dat ik kan vertrouwen op Team Omega en realiseer ik wat een mooi reisverslag ik in Frankrijk ga maken: Fietsen op Mont Ventoux; een jongensdroom die uitkomt.

Team Omega: Zet 'm op!

Jouw reactie