FinanceLab - week 9 (presentatie prototype + Mont Ventoux)

27 juni 2024 - Bédoin, Frankrijk

Donderdag 27 juni 2024

Collegeweek

De laatste week van FinanceLab: de eindpresentaties van de prototypes voor de probleemstelling van Hemmink, zoals gepresenteerd in week 1.

Team Omega is er klaar voor: Het Business Model Canvas en de Business Case zijn af, het prototype is optimaal geprepareerd voor de eindpresentatie en de reisverslagen zijn individueel opgesteld.

Helaas ben ik er in de afsluitende week niet bij. Ik ben op woensdag 26 juni 2024 met 20 andere "malloten" naar Frankrijk vertrokken om het weekend de Mont Ventoux 3x op één dag vanuit 3 verschillende plaatsen te bedwingen. Op de racefiets.. Een dag afzien.. Een persoonlijke life goal en het creëren van een onvergetelijk ervaring.. Ik heb er zin in!

Team Omega

De eindpresentatie is af; de voorbereidingen voor het presenteren van het prototype zijn getroffen. We hebben er de afgelopen weken via de verschillende fasen van design thinking hard aan gewerkt: Op Windesheim, via Teams en What's app en op de locaties van Hemmink en de Technische Unie.

Een prima en succesvolle samenwerking, waarbij we elkaars positieve kanten, maar ook elkaars verbeterpunten, hebben gezien en ervaren.

Reflectie

Het is een mooie periode geweest; een periode van FinanceLab met een afsluitend assessment voor de doorlopende Personal Development-module als afsluiting van het eerste jaar in de deeltijdopleiding Finance & Control. Een jaar, waarin ik de gezonde combinatie heb gezocht, en gevonden, om werk, studie en privé te combineren. Het wekelijks bijhouden van de verschillende modules door de perioden heen waren de "key" tot succes.

Het succes is dan ook het behalen van de propedeuse HBO-bachelor Finance & Control bij Windesheim!

Jouw reactie